Laatste nieuws

Monday, May 3, 2021

Projecten en urenregistratie: Project documenten

Genereren van documenten op basis van docx sjablonen is nu mogelijk. Ook sjablonen met projectvoortgang zijn te genereren.

Thursday, April 29, 2021

Taken: Repeterende taken

Op taaktype niveau kan nu ingesteld worden of een taaktype repeterend is. Wanneer dit het geval is dan kunt u instellen op welk moment...

Monday, April 26, 2021

Taken: Performance verbetering takenlijsten

In de algemene takenlijst 'Management - Taken', de eigen takenlijst 'Startpagina - Mijn taken - Takenlijst' en het...

Thursday, April 22, 2021

Helpdesk: Instelling uitvoerder wijzigen bij bewerken ticket

Op de 'Mijn instellingen' pagina onder tabblad 'Helpdesk' is een nieuwe instelling 'Uitvoerder op eigen naam'...

Monday, April 19, 2021

Helpdesk: Ticket-factuurregel

Het is nu mogelijk om onder de tab 'Factuurregels' in een factuur d.m.v. een klik op een link een 'ticket-factuurregel'...

Thursday, April 15, 2021

Helpdesk: Datum gepland

Bij het toevoegen van een aanvulling bij een ticket is het mogelijk om een 'Datum gepland' in te geven en te wijzigen.

Monday, April 12, 2021

Helpdesk: Benodigde tijd werkzaamheden

Bij 'Tickets' is een nieuw veld toegevoegd 'Benodigde tijd werkzaamheden'. Met dit nieuwe veld kan per ticket aangeven...

Thursday, April 8, 2021

Relatiebeheer: Contactpersoon inactief zetten blokkeren

In 'Relatiebeheer' is de instelling (1113) toegevoegd: Inactief zetten van persoon onmogelijk maken Door deze instelling op...

Monday, April 5, 2021

Relatiebeheer: Automatische incasso default met instelling bepalen

Er is een nieuwe instelling (1112) toegevoegd om de default waarde van het automatische incasso veld te bepalen. Als deze setting niet...
Eerste45679111213Laatste

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14