maandag 26 april 2021

Taken: Performance verbetering takenlijsten

In de algemene takenlijst 'Management - Taken', de eigen takenlijst 'Startpagina - Mijn taken - Takenlijst' en het...

donderdag 22 april 2021

Helpdesk: Instelling uitvoerder wijzigen bij bewerken ticket

Op de 'Mijn instellingen' pagina onder tabblad 'Helpdesk' is een nieuwe instelling 'Uitvoerder op eigen naam'...

maandag 19 april 2021

Helpdesk: Ticket-factuurregel

Het is nu mogelijk om onder de tab 'Factuurregels' in een factuur d.m.v. een klik op een link een 'ticket-factuurregel'...

donderdag 15 april 2021

Helpdesk: Datum gepland

Bij het toevoegen van een aanvulling bij een ticket is het mogelijk om een 'Datum gepland' in te geven en te wijzigen.

maandag 12 april 2021

Helpdesk: Benodigde tijd werkzaamheden

Bij 'Tickets' is een nieuw veld toegevoegd 'Benodigde tijd werkzaamheden'. Met dit nieuwe veld kan per ticket aangeven...

donderdag 8 april 2021

Relatiebeheer: Contactpersoon inactief zetten blokkeren

In 'Relatiebeheer' is de instelling (1113) toegevoegd: Inactief zetten van persoon onmogelijk maken Door deze instelling op...

maandag 5 april 2021

Relatiebeheer: Automatische incasso default met instelling bepalen

Er is een nieuwe instelling (1112) toegevoegd om de default waarde van het automatische incasso veld te bepalen. Als deze setting niet...

donderdag 1 april 2021

Relatiebeheer: Hoofdcontactpersoon bij organisatie

Voortaan wordt de hoofdcontactpersoon bij een organisatie als verwijzing (dus het kiezen van een hoofdcontactpersoon bij de organisatie)...

dinsdag 30 maart 2021

YouTube kanaal ChainWise

Op ons YouTube kanaal vindt u meerdere instructievideo's waar verschillende modules en functionaliteiten worden uitgelegd....
123468910Laatste

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14