Laatste nieuws

Thursday, August 26, 2021

Scrumbord: Uitbreiding met velocity

Er is nu ook een weergave van velocity toegevoegd in tabelvorm en een grafiek.

Monday, August 23, 2021

Helpdesk: Tickets met open uren zoeken

Extra filter vinkveld 'Tickets met open uren' in de uitgebreide zoeker van Helpdesk tickets. Er wordt gezocht naar tickets...

Thursday, August 19, 2021

Helpdesk: Ticketlijst

Toegevoegd is de optie om de 'Datum gepland' in bulk te wijzigen. Tevens zijn validaties bij bulkwijzigingen aangepast. Bij...

Monday, August 16, 2021

Helpdesk: Automatisch berekenen van helpdesk ticket veld 'Datum Gepland'

In Helpdesk Beheer is een extra veld 'Gepland vs Deadline' toegevoegd. Als hier een percentage ingevuld wordt dan wordt bij het...

Thursday, August 12, 2021

Helpdesk: Ontvangers bij aanvulling ticket

Op het moment dat je een e-mail verstuurt vanuit de Helpdesk en deze wordt als een aanvulling bij de ticket opgeslagen, dan worden de...

Monday, August 9, 2021

Correspondentiebeheer: Extra instellingen voor ontvangers

Het is nu mogelijk om in de Correspondentiebeheer instellingen extra 'vaste' ontvangers in te stellen. Er is een CC...

Thursday, August 5, 2021

Correspondentiebeheer: Standaard moduleteksten per correspondentietype

Bij Cursusplanner modules was het al mogelijk om standaard moduleteksten aan te geven voor bepaalde sjablonen en mailtemplates. Nu zijn...

Monday, August 2, 2021

Telecom: Import verbruik

Tot op heden werd bij het importeren van verbruik alleen de gesprekskosten (beltikken) geïmporteerd. De importer is uitgebreid waardoor...

Thursday, July 29, 2021

Cursusplanner: e-learning overzicht

In de backoffice is de e-learning overzichtspagina toegevoegd onder hoofdmenu 'Cursusplanner'.
 

123578910Laatste

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14