Laatste nieuws

maandag 30 augustus 2021

Scrumbord: Vervangveld [datumgepland]

Er is een nieuw vervangveld [datumgepland] beschikbaar in vele mailtemplates voor taken en tickets.

donderdag 26 augustus 2021

Scrumbord: Uitbreiding met velocity

Er is nu ook een weergave van velocity toegevoegd in tabelvorm en een grafiek.

maandag 23 augustus 2021

Helpdesk: Tickets met open uren zoeken

Extra filter vinkveld 'Tickets met open uren' in de uitgebreide zoeker van Helpdesk tickets. Er wordt gezocht naar tickets...

donderdag 19 augustus 2021

Helpdesk: Ticketlijst

Toegevoegd is de optie om de 'Datum gepland' in bulk te wijzigen. Tevens zijn validaties bij bulkwijzigingen aangepast. Bij...

maandag 16 augustus 2021

Helpdesk: Automatisch berekenen van helpdesk ticket veld 'Datum Gepland'

In Helpdesk Beheer is een extra veld 'Gepland vs Deadline' toegevoegd. Als hier een percentage ingevuld wordt dan wordt bij het...

donderdag 12 augustus 2021

Helpdesk: Ontvangers bij aanvulling ticket

Op het moment dat je een e-mail verstuurt vanuit de Helpdesk en deze wordt als een aanvulling bij de ticket opgeslagen, dan worden de...

maandag 9 augustus 2021

Correspondentiebeheer: Extra instellingen voor ontvangers

Het is nu mogelijk om in de Correspondentiebeheer instellingen extra 'vaste' ontvangers in te stellen. Er is een CC...

donderdag 5 augustus 2021

Correspondentiebeheer: Standaard moduleteksten per correspondentietype

Bij Cursusplanner modules was het al mogelijk om standaard moduleteksten aan te geven voor bepaalde sjablonen en mailtemplates. Nu zijn...

maandag 2 augustus 2021

Telecom: Import verbruik

Tot op heden werd bij het importeren van verbruik alleen de gesprekskosten (beltikken) geïmporteerd. De importer is uitgebreid waardoor...
124678910Laatste

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14