"Hi, welkom bij de antwoorden op onze meest gestelde vragen. Extra handig is om gebruik te maken van de zoeker of RSS. Jouw vraag wordt niet beantwoord? Neem contact met ons op!"
Naar contact
Indien u toegang tot de ChainWise server heeft en bestanden kunt aanpassen, dan is dat mogelijk. Dit is bijvoorbeeld niet mogelijk in de hostingomgeving van ChainWise. Bij updates zullen de beelden echter worden overschreven met de standaard afbeelding, tenzij er een klantspecifieke layout is gemaakt door ChainWise.
Als het gewenst is om een klantspecifieke layout met logo’s, plaatjes, kleuren en footers te gebruiken dan kan ChainWise hiervoor een klantspecifieke layout maken. De te spenderen tijd zal hiervoor vergoed gevraagd worden. Een verzoek voor een klantspecifieke layout kan bij ChainWise support worden ingediend.
Mocht het niet erg zijn dat de afbeelding bij updates overschreven wordt en u kunt op de server bestanden aanpassen dan zijn de volgende afbeeldingen te vervangen voor bestanden met dezelfde naam en afmetingen: Intranet: chainwiseroot/layout/images/background.jpg Extranet: chainwiseroot/extranet/layout/images/background.jpg
Support op aanpassingen die klanten zelf doorvoeren in de ChainWise omgeving valt buiten het supportcontract.
Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14