Updates ChainWise 8
Monday, September 11, 2017 / Aantal keer gelezen (1267)
ChainWise versie 8.1.1 is uitgebracht. Deze nieuwe versie bevat o.a. de mogelijkheid om het klantportaal (Extranet) in de nieuwe look & feel van ChainWise te gebruiken. Tevens is in extranet de mogelijkheid ingebouwd om op de meest gebruikte pagina’s velden te verplaatsen en onzichtbaar te zetten.
Helpdeskportaal vs. klantportaal
Het helpdeskportaal is met deze nieuwe versie uitgefaseerd en geïntegreerd in het klantportaal. Calls zijn in de schermen hernoemd naar Tickets.
De voordelen:
- Uw klant heeft 1 ingang (URL) om alle door u vrijgegeven informatie in te zien of te wijzigen
- Veiligheid van het portaal is sterk verbeterd
- Layout en instellingen van ChainWise 8
- Layout van helpdeskportaal was niet klant specifiek aan te passen, klantportaal wel
- (blokken van) Velden zijn onzichtbaar te zetten voor (eventueel specifieke) klanten