Klanttevredenheidsonderzoek
In het klanttevredenheidsonderzoek dat onlangs door ChainWise is gehouden onder haar klanten, is een hoge score voor onze Helpdesk & Support gerealiseerd. De bereikbaarheid wordt door onze klanten beoordeeld met een 8,3 evenals de beschikbaarheid van onze medewerkers. De wijze waarop onze support medewerkers u te woord staan, is goed voor een 8,1.
Marktonderzoek
In opdracht van ChainWise hebben meerdere Saxion studenten een marktonderzoek uitgevoerd onder professionele opleiders in de Nederlandse markt. Hieruit blijkt dat juist de support en de bereikbaarheid van andere software leveranciers dan ChainWise, vaak een punt van kritiek is en als het belangrijkste verbeterpunt wordt ervaren. De software is niet zelden verouderd en het kwam zelfs voor dat leveranciers als stug en weinig flexibel worden ervaren...
Doorgaan
De 8+ die ChainWise van haar klanten heeft ontvangen staat daarmee in schril contrast en wij zien onze hoge waardering als een bevestiging voor de inzet van onze Helpdesk & Support. Maar wij gaan door, wij willen dit minimaal vasthouden en het liefst nog verder verbeteren. ChainWise gaat voor een negen!