Eerste ChainWise klantendag een groot succes

Thursday, June 10, 2010 / Aantal keer gelezen (1575)

Op 8 juni 2010 was de eerste ChainWise klantendag een feit. Het was een groot succes. Er was een grote opkomst. Voor ChainWise een teken dat ChainWise leeft bij onze klanten.

Release 7.5, september 2010
ChainWise presenteerde de plannen voor 2010 en kondigde haar release 7.5 van ChainWise Procesoptimalisatie voor september van dit jaar aan. Deze versie bevat een groot aantal nieuwe functies, verbeteringen van bestaande functies en extra modules. Zo wordt ondermeer de afhankelijkheid van MS-Office voor het genereren van brieven losgelaten, wordt (project)management ondersteund met nieuwe functionaliteiten en wordt liquiditeitsforecast en managementinformatie uitgebreid.

"Vraag maar Raak!"
De aanwezige klanten werden in de gelegenheid gesteld om met ChainWise ontwikkelaars en elkaar in gesprek te gaan over het gebruik en de mogelijkheden die het pakket biedt. Daarnaast werd aandacht besteed aan mogelijkheden voor productverbetering en -vernieuwing. Voor ChainWise en onze klanten erg waardevol.

Ondersteuning en Support
Met elkaar is besproken op welke wijze ondersteuning en support wordt vormgegeven en op welke wijze deze nog verder kan worden verbeterd. Hieruit zijn waardevolle suggesties gekomen die wij de komende maanden gaan implementeren. Zo gaan we over naar een online manual en een FAQ. Zodra dit het geval zal zijn zullen we hier uiteraard via onze website en nieuwsbrief aandacht aan besteden.

Contact met ChainWise

Meer weten over ChainWise Cursusplanner? Van gedachten wisselen over uw specifieke bedrijfssituatie? Een demonstratie van ChainWise Cursusplanner aanvragen? De kortste weg is een direct belletje met Richard Mast: 06 15 24 18 14