De bedrijfsprocessen van Condor Computers van A tot Z onder controle èn een Webshop in één omgeving.
Condor Computers uit Zeist heeft een geheel nieuwe webshop en gekoppelde BackOffice geïmplementeerd. Een systeem dat helemaal is toegespitst op de wensen en eisen van Condor Computers én de wensen en eisen van de klanten van Condor Computers. Het uitgangspunt bij het ontwerp van deze site én backoffice was: "Hoe kan Condor haar klanten nog beter bedienen?"
Het project is begonnen met de vraag van Starbucks, de grootste koffieketen van de wereld. Starbucks heeft 16.500 winkels wereldwijd (waaronder nu alweer 7 in Nederland) en zocht een manier om alle Europese IT bestellingen te standaardiseren en te centraliseren.
Inmiddels is er een speciale heuse Starbucks IT webportal gerealiseerd. Deze is voorzien van een speciale Starbucks lay-out, Starbucks specifieke producten en speciale Starbucks prijzen. Ook een Starbucks specifiek IT-intranet is beschikbaar.