Tijdens de Training Module Helpdesk zullen wij in basis alle Helpdesk procedures van ChainWise met u doorlopen. De verdere inhoud van de training zal interactief zijn, wij zullen zo veel mogelijk inspelen op de gebruikersvragen van alle deelnemers.
Onderwerpen:
- Verschil tussen taken en tickets, wat wanneer en waarom?
- Instellingen (per) helpdesk en gebruiker
- Mailverloop en mailtemplates
- Aanmaken van tickets vanuit klantportaal, outlook of in intranet (medewerker)
- Urenboekingen en urenvalidatie op tickets en/of taken gekoppeld aan tickets
- Koppelingen tussen helpdesk en contract(en)
- Helpdesk dashboard, rapportages en margebepaling helpdesk projecten
N.b. Tijdens de training gaan wij ook graag in op uw specifieke vraagstukken.
Kosten voor deelname zijn €100,00 per persoon. Wilt u uzelf, uw collega's of medewerkers aanmelden? Stuur dan een mail naar office@chainwise.nl.
In verband met Corona kunnen er maximaal 4 personen deelnemen aan de training. Op het moment dat deze definitief doorgaat, ontvangt u van ons een bevestiging per mail.
Datum: Donderdag 10 december 13:30 - 16:30 uur
Locatie: kantoor ChainWise te Hengelo
Benodigdheden: niet noodzakelijk, maar bij vragen over uw omgeving handig, een eigen laptop met toegang tot uw ChainWise omgeving.